Wolna Amerykanka

17 Lu

Przychodzi piątek, weekendu początek, tra la la la i trzeba by dokarmić blogusia. Autotematycznie piszę o dokarmianiu, bo skończyłam nowego Michaśkę Witkowskiego, przyznam po wycieczce do Jaworzna – Szczakowej, byłam nastawiona tak se, chociaż obraz cinkciarstwa ujął mnie. Ujmuje mnie także ta bujanka po prowincjach. Jako prowincujusza takie gesty doceniam, co przypomina mi o zakupionym i odłożonym na półeczkę Pilocie. Nigdy nie czytałam szybko, a teraz to już w ogóle zwolniłam tempo. Ale za to ziszczają się w końcu moje marzenia o stemplowaniu kopert, ach. Człowiek na studiach nie wiedział, że właśnie odsiaduje ostatnie lata w paradajsie martwiąc się rzeczami, zaiste, gównianymi. Szybko jednak przychodzą sole trzeźwiące w postaci pracy zawodowej i już wiem, że grzeszyłam. O. Ale o Drwalach pisać miałam, że fajnie fajnie, autoironicznie, dobrze i zgrabnie. Ale z fabułką kiepsko. Powrót do fabuły jest, chęci są, ale jednak słabo się to klei i to smutne jest. Nagle jest chęć powrotu do wielkich narracji, ale jednak nie starcza czegoś tam. Wymądrzam się, bo jestem polonistka, a co. W każdym razie, jak każdy popisujący tu i tam, dzielę fenomen kolekcjonowania postaci i zdarzeń do prozy, czy też w moim wypadku do blogusia. Mam kilka typów na oku, ale o tym kiedy indziej. Chciałam tylko napomknąć, że wśrod nich jest także kilka postaci mężczyzn dojrzałych. Jeden z nich opowiadał mi kiedyś o tym, jak pewna Amerykanka goliła nogi w wannie. Za każdym razem kiedy dogrzewam się w wannie, widzę tę Amerykankę z Zachodu, jak wyciąga podłóżne giczoły i smaruje je pianką. Dziś nie ma konkluzji, jest zbiórka do prozy.

komentarze 3 to “Wolna Amerykanka”

  1. baixiaotai 17 lutego 2012 @ 18:32 #

    podłóżne? a co to za słowo? Nie znam. Nie jestem polonistką, to może dlatego…

  2. Anna R. 17 lutego 2012 @ 21:19 #

    Odsiadywać ostatnie lata w Paradajsie – zaiste, dobre, Katarzyno!

  3. lady_pasztet 18 lutego 2012 @ 07:31 #

    Literówki trzeba tępić, to fakt, zwłaszcza z tym nieszczęsnym dyplomem ;>

Skomentuj

