Hejcik glamour

5 Czer

Lubię sobie poprzeglądać modowe blogaski, wtedy myślę o moim outficie i mam czas na refleksję. Uwaga – refleksja:

Wiem, wiem, wiem, nic tylko siedzę i hejtuję sobie radośnie zza mojego komputerka, szczerząc żółte zęby i wągry z zazdrości, że one mają a ja nie. Moje życie nie jest usłane must have’ami, bo generalnie, jak już tylko ktoś mi coś każe to się jeżę w sobie i na sobie. Stają mi te potworne, długie,  brązowe włosy na rękach, kiedy widzę tę masę bezguścia, nudy i szajsu. Zaprawdę powiadam Wam, że może istnieją dwa, no dobra trzy blogi, które mnie nie nudzą. Dwa są o modzie. Reszta to tylko sklejka słów pt. look, stylizacja, hype, giveaway, konkurs i promocja. Zżymam się, bo chciałabym zarabiać na moich pasztetowych wypocinach, ale jeszcze mnie nie jest dane. Ale wolę nie zarabiać niż trzaskać foty mojego tyłka w stu siedemdziesięciu pozycjach na tle kontenerów z Kontener Artu czy malowniczego zakątka Wrocławia. Jak widzę look of the day, to automatycznie mam ochotę na spontaniczną notkę fuck of the day, gdzie ze szczegółami kogoś obsmaruję.
To całe pitu pitu, przejmowanie się ciuchami, wyglądem, lookiem oraz ą-ę stylizacjom, mierzi mnie okrutnie. Jak dyskretnie pochwalić reklamodawcę, robiąc to w taki sposób, żeby nie było widać dawania ciała. Chociaż najgorszy jest ten narcyzm i to wdzięczenie się do aparatu bez pomysłu, bez cienia wdzięku, aaaaaaa… Żadnego tam zrób to sam, żadnego pomysłu na cokolwiek, czyste rżnięcie albo na Pradę albo na HaEm. Od razu mam ochotę przywołać postać wybitną, megoż przyjaciela, który w Starbucksie poprosił kiedyś o „Kawę, ale wie pan, taką nie z fertrejdu, tylko taką zwykłą.” Nie mieli zwykłej.

Nic to, to tylko mały Pasztet siedzi w kąciku hejtera i przebiera krótkimi nóżkami, ciesząc się, iż ma życie nie w Instagramie.

Skomentuj

