Sratatata srutututu mam kawałek drutu

3 Lip

Przejrzałam statystyki blogusia i nie zaskoczyło mnie absolutnie to, że hitowe notki dotyczą gwiazd, krwi, potu, spermy lub są po prostu moim błyskotliwym komentarzem na temat otaczającej wszystkich nas (czy tego chcemy czy nie) rzeczywistości.

Niestety, nie mam ostatnio nic takiego w pakiecie. Za mojego biureczka dostrzegam jedynie szary, szary, szary Wrocław z fajnym deszcze i z burzą, która dzieje się od rana, co mnie w sumie zadziwia. A zadziwianie się to, jak wiadomo działka filozofów, o czym z kolei wie, każda panienka z dobrego domu, która dostała do łapy „Świat Zofii” od rodziców w celach samokształcenia. Poza tym z moja klasowa pozycja świeżo upieczonego prekariatu pozwala mi oglądać do woli wyprzedaże on-line, które nie są dla mnie wyprzedażami ani okazjami, jeno kpiną jakąś. Ćwiczę silną wolę i wyobrażam sobie, jak nie kupuję tych wszystkich ubrań od młodych polskich projektantów, tylko jak wkładam pieniążka do puszki z napisem „Madrid”. W ramach zrobienia czegoś IN pójdę sobie pobiegać ewentualnie w ciemnym lesie, by potem dowiedzieć się, jak to kusiłam los. Generalnie jestem raczej OUT, bo przeżywam wszechstronny detoks, zwłaszcza zakupowy. Oczywiście będzie tak do pierwszej okazji, kiedy to bezczelnie pociągnę któregoś z Rodzicieli za spódnicę tudzież spodnie i płaczliwym tonem wyznam, iż kiedyś na pewno im te wszystkie straty materialne poniesione na moją rzecz, wynagrodzę.

Poza tym jestem strasznie marudną nudziarą, czyli to było kokieteryjne zagranie, niech wszyscy pozaprzeczają.

No i nie chce mi się już powtarzać co ja myślę o rzeczach oczywistych typu seksizmy, rasizmy, klasizmy i inne. Na to trzeba będzie poczekać do następnego odcinka.

Skomentuj

