Krótko

25 Lip

Bloguś przymiera głodem niczym bazylia, którą podlewam jak mi się przypomni. Zostawiam w niej czasem karteczki dla Rzeczonego z napisem „Zabiłeś mnie!” coby też poczuł się winny from time to time. Jestem teraz bardzo zajęta chodzeniem do kina, na Erę, tfu na T-Mobile, jak to paskudnie brzmi. Ponieważ często nacinam się na tzw. „polski film” czyli coś o rzezi i masakra wraz z psychologiczną głębią w tle, to jednak wolę inwestować te 18 zeta w coś co po prostu chcę obejrzeć tak czy siak. Także się festiwaluję, poza tym miasto tętni życiem, nawet by night, do czego czasem się dokładam. Teraz jest bardzo miło, bo są wakacje, wcale a wcale mnie nie wkurza, że siedzę w pracy – jestem po prostu kwiatem lotosu i właściwie to zaakceptowałam ten stan, jest git. Poza tym dążę do lotosu dwa razy w tygodniu i mam ambitne plany nadrobić zaległości w rozciąganiu jeszcze z podstawówki. Generalnie nie narzekam, wdrażam w życie projekt „Ascetyzm 2012 – 2013”.

To było na tyle, coby nie było. Jak się w końcu skończą te korowody, to siądę i napiszę coś tak od serca, jakiś zżucik z wątróbki albo co.

P.S. Poliss – zakochana w fabule i akcji, lubię takie filmy, niech będzie, że to jest takie kino, które mi się podoba. Temat, którego nie znałam za bardzo wcześniej, ale ciekawe są te inspiracje z tzw. true life. Dobrze sportretowana bezradność, to, że niemożliwe jest pomaganie wszystkim. Interesujące relacje między członkami ekipy, dobry portret – jestem na tak.

P.S.2. Jesteś Bogiem – no nie wiem, nie wiem, serio nie wiem. Z jednej strony wielki szacun dla debiutantów, sprostali brawurowo! Jaka dykcja, o mamo! Świetne sylwetki, niepokojący krajobraz śląskich przestrzeni. Podoba mi się motyw telewizora w relacjach międzyludzkich, dużo ironii w tym temacie. Dobrze zrobione, muzyka jest częścią filmu, ale jednak, jednak niedosyt… Może to te oklepane pytania o bycie artystą? Jakbym momentami „Czarnego łabędzia” oglądała. Siłowanie się z rzeczywistością Magika. Nie wiem, nie wiem. Ale raczej na tak!

Skomentuj

